Molio support

Her kan du bl.a. finde svar på spørgsmål om dit abonnement på fx Branddata, Byggedata og Prisdata, om vores webshop og meget andet. Hvis du mod forventning ikke finder svar på dine spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.

Hvorfor virker mit kodeord ikke på jeres nye hjemmeside?

Vi har haft lidt problemer med at konvertere kodeord, du kan lave et nyt her.

275

Jeg plejer at være logget ind – men er det ikke mere

Hvis I er flyttet for nylig eller måske har skiftet udbyder af internet, kan jeres IP-adresse være ændret. Da IP-adressen er jeres nøgle ind til værktøjerne, skal ændringen opdateres i vores database.
Det kan I gøre ved at sende en mail med jeres nye IP-adresse til support@molio.dk eller ringe til os på tlf. 70 12 06 00.

Du kan finde jeres IP-adresse på www.myip.dk.

 

157

Hvor logger jeg ind?

Du logger ind ved at klikke på "MIN SIDE" øverst på siden, eller du kan logge ind under købsforløbet, under "Allerede kunde".

32

Jeg har glemt mit kodeord, hvordan får jeg et nyt?

Klik på ”MIN SIDE” øverst på denne side. Her har du mulighed for at vælge "Glemt kodeord?”.
Indtast din e-mailadresse i feltet og klik på "Send kodeord". Du modtager straks en mail med et link, hvor du kan oprette et nyt kodeord. Dit nye kodeord skal bestå af 8 karakterer, heraf mindst 1 tal og 1 stort bogstav.

33

Hvordan ændrer jeg mit kodeord?

Klik på ”MIN SIDE” øverst på denne side. Her har du mulighed for at vælge "Glemt kodeord?”.
Indtast din e-mailadresse i feltet og klik på "Send kodeord". Du modtager straks en mail med et link, hvor du kan oprette et nyt kodeord. Dit nye kodeord skal bestå af 8 karakterer, heraf mindst 1 tal og 1 stort bogstav.

34

Hvordan opretter jeg mig som bruger?

  1. Køb i vores webshop
  2. Har i adgang til vores produkter: Prisdata, Byggedata/Branddata, Ludoc - skal du kontakte enten jeres Firmaadministrator eller
    vores supportafd. på support@molio.dk eller 70 12 06 00
  3. Har i adgang til Anvisninger, kan du oprette dig som bruger via anvisninger.molio.dk eller
    vores  supportafd. på support@molio.dk eller 70 12 06 00

Benytter du i forvejen et af Molios produkter, som fx Byggedata, er du måske allerede oprettet som bruger.

 

30

Hvorfor kan jeg ikke logge ind med min IP-adresse?

Undersøg om I benytter jer af en proxyserver. Hvis svaret er ja, skal I sørge for at jeres IT-afdeling åbner op for vores værktøjssider.
IT-afdelingen skal whiteliste følgende:

Molio Prisdata:
         molio.dk
         sigmaservice.net
Hvis i har Windows 10 og Applocker aktiveret, skal i desuden godkende: 
         sigma.exe
         ClickOnceBootstrapper.exe.

 

Molio Branddata/Byggedata
        v2.byggedata.dk

Molio Anvisninger
        anvisninger.molio.dk

Hvis du stadig ikke kan logge ind med IP-adressen, kan det være fordi IP-adressen til jeres proxyserver ikke er registreret hos Molio.
Bed din IT-afdeling om at sende den til os på: support@molio.dk.

 

31

Hvad er produktadgang.dk?

Det er Molios bruger- og licensstyringsværktøj, du skal være oprettet her som bruger eller med IP-adresse alt efter licenstype for at få adgang til de produkter og services dit firma har købt hos Molio.

26

Kan jeg selv administrere mine brugere?

Ja, men det kræver at du har administratorrettigheder til jeres firmakonto. Det kan du få ved henvendelse til Molios kundesupport på support@molio.dk.

Du skal ind på Produktadgang.dk her logger du ind med samme bruger som du har på molio.dk, du har mulighed for at oprette, redigere og slette brugere.
Tilknytte og fjerne licenser fra en bruger.

27

Kan jeg ikke selv tilføje IP-adresser til min firmakonto?

Nej, du skal henvende dig til Molios kundesupport på 70 12 06 00 eller support@molio.dk.

28

Jeg har IP-adgang, men får ikke adgang til produktadgang.dk

For at få adgang til produktadgang.dk skal du have et brugernavn og adgangskode. Har du ikke modtaget brugernavn og kode, så tag fat i vores support på 70 12 06 00 eller support@molio.dk.

29

Kontakt support

Telefon70 12 06 00

Kontakt os

Billede CAPTCHA

Teamviewer

Det kan være, at vi har behov for at kigge med hos dig. Til det har vi et online support værktøj (Teamviewer), som du skal hente.

Hent Teamviewer