HUSETs udstilling i Middelfart | Molio

Nyt netværk med fokus på afsætning af byggeprodukter

HUSET Middelfart - der er en del af Molio - har i samarbejde med Processio etableret et nyt netværk for udstillere i Danmarks største byggeudstilling samt øvrige leverandører af byggeprodukter. Netværkets første møde blev afholdt 1. november 2019, hvor netværkets fremadrettede form og indhold var på dagsordenen sammen med dagens tema: Samspillet mellem den digitale og fysiske kundekontakt.

Omkring 30 direktører, salgs- og marketingchefer og konsulenter inden for byggebranchen havde tilmeldt sig til det stiftende møde for Netværket Byggeprodukter, som blev afholdt i HUSET Middelfart som det første af i alt fire årlige netværksmøder.

Udover en generel introduktion til netværket og netværkets partere var dagens keynote speaker Toke Lund, som er direktør for Digital Strategi ved det verdensomspændende digitale bureau; Novicell.

Han kom med en masse input og flere tankevækkende pointer til, hvordan virksomhederne kan optimere deres salg i den digitale verden, som både btc og btb-kunderne i stigende grad befinder sig i.

Et fagligt, professionelt forum

– Første netværksmøde var fyldt med interessante indlæg med høj relevans og god mulighed for sparre med de øvrige deltagere fra branchen. Jeg oplevede, at netværket gav mig det udbytte og havde den kvalitet, jeg efterspørger, når jeg vælger at bruge min tid væk fra de daglige opgaver. Der er derfor ingen tvivl om, at jeg også fremadrettet deltager i netværket, siger Dorte Keinicke, der er marketingdirektør ved type- og fritidshusfirmaet EBK Huse.

Formålet med netværket er netop at understøtte og hjælpe medlemmerne med at skabe værdi i arbejdet og vækst i virksomheden. Dette gøres bl.a. via oplæg og debat om aktuelle emner og problemstillinger i branchen.

– De uendelig mange mulige kanaler for markedsføring, der findes i dag, har sat nye spilleregler for virksomheder, der beskæftiger sig med afsætning af produkter. Med vores nye netværk omhandlende afsætning af byggeprodukter, sikrer vi, at vores udstillere i HUSET Middelfart og de øvrige medlemsvirksomheder får inspiration, konkrete værktøjer og sparring til at kunne træffe de mest optimale og strategiske valg – og ikke mindst fravalg, siger Jan Røgind Jørgensen, der er direktør i HUSET Middelfart og medstifter af Netværket Byggeprodukter.

HUSET Middelfart tilbyder alle virksomheder, der udstiller i HUSET Middelfart, gratis deltagelse i netværket i hele 2020.

Vejen til ny indsigt og sparring

Netværket er for virksomheder i byggebranchen uanset størrelse og målgruppe. Fællesnævneren er interessen i at skabe de bedste afsætningsforudsætninger for netop byggeprodukter.

På netværksmøderne får medlemmerne indsigt i og forståelse for hvilke afsætnings- og påvirkningsmuligheder, der er relevante for branchen.

Se meget mere om, hvordan du kan blive en del af netværket på HUSETs website.

Hvis du påtænker at blive en del af Netværket Byggeprodukter kan du allerede nu sætte kryds i kalenderen på en lang række spændende netværksmøder - se datoer og emner her.

Nyt netværk med fokus på afsætning af byggeprodukter