Molio support

Her kan du bl.a. finde svar på spørgsmål om dit abonnement på fx Branddata, Byggedata og Prisdata, om vores webshop og meget andet. Hvis du mod forventning ikke finder svar på dine spørgsmål er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os.
Produktområde

Generelt

Hvor kan jeg hente Ludoc programmet?

Du kan hente en zipfil her: Ludoc version 3.7.1

Marker filen og klik på flere "..." vælg download

 

277

Jeg har opdateret min Internet Explorer til version 10, nu virker min Ludoc ikke

Du skal have version 3.7.1 installeret. Har du ikke det, kan du hente den via linket i højre side.

138

Adgang

Jeg kan ikke logge ind i Ludoc

Er Ludoc åbnet så du kan se forsiden med "Aktuel information" og "Tips til at komme igang", så er du logget på Ludoc og det kan være du mangler adgang til:

  • Jeres egen database - her skal du have brugernavn og adgangskode fra dit eget firmas database ansvarlige.
  • Portalen - I skal have abonnement på Molio Beskrivelser, i har et fælles log ind i dit firma, dette får du hos den Ludoc ansvarlige hos jer, eller du kan kontakte vores support.
71

Eksport

Hvorfor kommer mine bygningsdelsbeskrivelser ikke ud, når jeg eksporterer min arbejdsbeskrivelse?

Tre ting skal være opfyldt:

  • Bygningsdelsbeskrivelserne skal alle have et ID.
  • Bygningsdelsbeskrivelserne skal alle være tilknyttet til arbejdsbeskrivelsen.
  • Arbejdsbeskrivelsens kapitel 4 skal have tilknyttet autoteksten "Bygningsdelsbeskrivelser".

Sidstnævnte er som standard tilknyttet bips-beskrivelserne.

136

Jeg får tomme punkter med i min eksport, selvom jeg ikke har bedt om det

Det skyldes sandsynligvis, at der er tastet et mellemrum eller linjeskift i punktet. Slet det, så vil overskriften ikke blive medtaget i eksporten.

137

Kontakt support

Telefon70 12 06 00

Kontakt os

Billede CAPTCHA

Teamviewer

Det kan være, at vi har behov for at kigge med hos dig. Til det har vi et online support værktøj (Teamviewer), som du skal hente.

Hent Teamviewer